منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا

MOHAMMED@ZAMALKAWY
1st_knight
mohamed elhawary
mido.com
broken heart
بيبو
sa7ari marshal
7aamoody
sarah gh
vinus_2009
Mina rimon
The moon..Lover
Lifekey
abdo ali 22
lovely feelings
princess 2010
Annosha
labebooo
مشمش
ISL@M EISA
Crazy Love
25 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
The moon..Lover
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
The moon..Lover

انثى
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 193596315
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 621669952
دعاء منتدي الجيل الجاي : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 590145740

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالسبت يونيو 06, 2009 3:28 am

أكتر أغنية ممكن تعبر عني
هي أغنية اشتقتلك
لنوال الزغبي
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 956905230

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالإثنين يونيو 29, 2009 2:00 am

انا النهاردة احب اسمعكم اغنية من شريط عمرو دياب الجديدوهى

بقدم قلبى
-=-=-=-=-=-=-=-

انا بقدم قلبي اه لو تقبلو وادي كمان عمري كانو في اولو
والشوق ده كلو يقول لمين يتحملو يكون في عونك يلي زي مجربو

انا مكنش عمري الحب في نيتي وانا معاك غيرت راي وفكرتي
اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي لو حب ليك قالو عو عادي بيكدبو

انا بحبك قد كل الدنيا ديه ولا قد الشمس واليل والهوا
من انهارده عرفت انا بحبك قد ايه انا بحبك قد كل دول سوا

انا مكنش عمري الحب في نيتي وانا معاك غيرت راي وفكرتي
اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي لو حب ليك قالو عو عادي بيكدبو

ويا جماااااااااااااااااااااااااعة ياريت من كل الاعضاء يسمعوا الاغنية دى لانى انا بحبها موووووت جداا

غير انى بحب الاسطورة عمرودياب
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 193596315
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 632071603

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالإثنين يونيو 29, 2009 2:48 am

اغنيه بتعبر عن حالتى دلوقتى
بما انى مجنوووووووووووووووووووووون ب محمد منير
فهى اغنية
لما النسيم

لما النسيم بيعدى بين شعرك حبيبتى بسمعه بيقول اهات

وعطورك الهاديه اللى دايبه فيكى كل ما تلمسك بتقوووووول اهات

عايزانى ليه لما تقوليلى بعشقك مصرخش واملا الكون اهات

يا نجمه كل ما ضيها يلمس حجر يعلى ويتحول قمر

بكتب حروف اسمك بحبات الندى على كل اوراق الشجر

مين اللى يقدر يعشقك ادى انا مين اللى يقدريوصك زيي انا

يا حلم نفسى تحلمه كل القلوب

يا اعلى احساس شدنى خلانى ادوب

عايزانى ليه لما تقوليلى بعشقك ماصرخش واملا الكون اهات
Mina rimon
عضو محترف
عضو محترف
Mina rimon

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 487855006

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالإثنين يونيو 29, 2009 2:57 am

أحسن أغنيه بتعبر عن حالتى دلوقتى هى كافى نفسك لطارق الشيخ
ده رابط الأغنيه للتحميل
http://www.cools4u.com/songz/listen.php?id=33474

عايش مرتاح واديك شايف
لتعبت بعدك ولا خايف
ليه هبقى برجوعك راضى
صدقنى مش بحرق دمك
بلعكس دا انا شايل همك
وتعبنى تعبك على الفاضى
كفى نفسك
انا عودت دموعى
متمسحهاش الا اديا
كفى نفسك
دا انا لو راحتى فى حضنك
يبقى اهون الموت عليا
متتضعفش ومتتزلش
عشان من نظرى متقلش
ايامك مش هحنلها
ابعد بلاش تترجانى
دا انا لو هضيع من احزانى
كلمه ومفيش غيرها هقولها
صدقنى مش بحرق دمك
بلعكس دا انا شايل همك
وتعبنى تعبك على الفاضى
كفى نفسك
انا عودت دموعى
متمسحهاش الا اديا
كفى نفسك
دا انا لو راحتى فى حضنك
يبقى اهون الموت عليا
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 632071603

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 5:58 pm

انا بقى الاغنيه اللى بحبها دلوقتى
هما اغنيتين ل تامر حسنى
من الشريط الجديد

الاغنيه الاولى
تعبه كل الناس

انا شايف دلوقتى ادامى واحده هيجرالى حاجه لو مكلمتهاش
مشفتش فى جمالها انا اى واحده
هيجرالى حاجه لو معرفتهاش
واعمل ايه وانتى تاعبه كده كل الناس وانا واحد من الناس اللى دابوا فيكى
وانا كنت فاكر نفسى كده فى الغرام استاذ ااااااااااه فى الغرام استاذ جبتينى بعنيكى اااااااااااااااه
ايه يا بنتى اللى عملتيه فيا مش قادر اشيل عنيا من عليكى
معقول تمشينى المشيه ديا ينفع كدااااا طاب نظره ليا طاب ليه كدااااا كده بقى يرضيكى
ايه يا جامده اللى انتى عملتيه فيا مش ااادر اشيل عنيا من عليكى
معقول تمشينى المشيه دياااا ينفع كدااااااا طاب نظره ليا طاب ليه كداااااا طاب اسلم عليكى
اعمل ايه وانتى تعبه كده كل الناس وانا واحد من الناس اللى دابوا فيكى
وانا كنت فاكر نفسى كده فى الغرام استاذ فى الغرام استاذ اااااااااااه جبتينى بعنيكى
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 6:15 pm

الاغنيه التانيه بقى من نفس الشريط برضو
وهى اغنية
كل اللى فات

كل اللى فات من عمرى عدا اكنه ساعات اول ما شوفت عينيك
يا حبيبى ااااااااه هاعيش معاك طول الحياه بس هعشق فيك

ده اللى زيك انتا يتشال ع الراس ومينزلش
ده اللى زيك انتا يأمر وكلامه كله يمشى
هو انا عارف انام من يوم ما عرفتك يا حبيبى على طول سهران مش لاقى كلام يةصفلك تعذيبى
هقولها وخلاص بعشق عنيه وبحبه يا ناس مهما عمل فيا
ومن الليله دى هبدأ حياتى من اللحظه دى وايدك فى اديا
ده اللى زيك انتا يتشال ع الراس ومينزلشى ده اللى زيك انتا يأمر وكلامه كله يمشى
ده اللى زيك انتا يأمر وكلامه كله يمشى
هو انا عارف انام من يوم ما عرفتك يا حبيبى على طول سهران مش لاقى كلام يوصفلك تعذيبى
وكل اللى فات من عمرى عدا اكنه ساعات اول ما شوفت عنيك
يا حبيبى ااااااااااااااه هعيش معاك طول الحياه بس هعشق فيك
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 704950342

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 5:39 pm

وانا بهدى الاغنية دى للجميلة ..أجمل حكاية
والاغنيبة برضو اسمها اجمل حكاية ...للملك طبعا
من البوم ممكن

راسمة ايه حبيبتى فى صفحة الكراس؟؟
راسمة بنت حلوة بتجرى من الحراس..
راسمة ايه حبيبتى فى دفتر الأحلام؟؟
راسمة قلب نونو بيعشق الأيام!!
http://www.mshwarmounir.com
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 956905230

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 5:29 pm

وانا النهاردة هجبلك اغنية لاسطورة عمرو دياب وهى (سنين) ... من الالبوماتة القديمة

كل يوم بيعدي ... تزيد غلاوتك عندي ... وأشتاقلك واحبك ... تسوى ايه الدنيا ... مهما كانت حلوة ...في ثانية أعيشها جنبك ...

كل يوم بيعدي ... تزيد غلاوتك عندي ... وأشتاقلك واحبك ... تسوى ايه الدنيا ... مهما كانت حلوة ...في ثانية أعيشها جنبك ...

سنين ... سنين عايش في حبك ... سنين ... مالقيتشي زي قلبك ... حنين ... وعنيك الفرحانين ...

سنين ... سنين عايش في حبك ... سنين ... مالقيتشي زي قلبك ... حنين ... وعنيك الفرحانين ...

لما تبقى معايا ... بنسى بيك دنيايا .. وبتفضل في بالي .. حتى لو مش جنبي ...برضه ساكن قلبي ومنور سمايا ..

لما تبقى معايا ... بنسى بيك دنيايا .. وبتفضل في بالي .. حتى لو مش جنبي ...برضه ساكن قلبي ومنور سمايا آآآآآ ..

سنين ... سنين عايش في حبك ... سنين ... مالقيتشي زي قلبك
RAZAN
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
RAZAN

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 309287967

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 7:26 pm

طول مانت معايا مبقتش خلاص محتاج ولا حاجه من الدنيا دى ولقتنى بعيش احساس مش عاادى ملوهش نهايه وحبك عمال يكبر جوايا ف كل يوووووووم................احلام انا شفتها صدقتها وانا بين ايديك لمستها ومعاك خلاص بقت حقيقه بحسها والدنيا دى عشتها وعرفتها يا حبيبى بيك من وقتها عايشها ليك ولا عمرى مرة حسبتها..................
1st_knight
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالسبت يوليو 18, 2009 7:49 pm

والله يا شباب كل واحد وله حالتة
وانا بقى حالاتى كلها مع الكينج
واسيبكم مع ( سؤاااااال )

سؤااااااال بسألك اية اخرة الترحال و سهر الليالى وكل يوم بحااااال ......
سؤااااااال بسالك اية اخرة الاحزان دمعتى موالى والحنين بكاى .....
سؤااااااال بسالك اية اخرة الاحلام ليلاتى واخدانى فى بحر من الاوهام ......
سؤاااااال بسالك اية اخرة العذاب تعبنى سؤالى يا ريت الاااقى جوااااب ......يا ريت الاقى جواب ...... يا ريت الاقى جوااااااب....

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 233875051
[/b]
Angelina _Taylar
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Angelina _Taylar

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 589463819

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالأحد يوليو 19, 2009 12:26 am

انا بصراحة حالتى النفسية معقدة جدا
مش عارفلها اى اغنية اعبر عنها
اللى عندها اغنية للحالات اللى زى كدة تكتبها
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالخميس أغسطس 06, 2009 6:31 pm

انا بقى فعلا حااااااااالتى النفسية واللى لايقة عليها بجد

اغنية انغام من الشريط الجديد
ساعات كتير

سنين فاتت عليا وقلبى على حاله
لا انا بنسى ولا قادرة انى اصفى له
بحبه لكنى شايلة فى قلبى منه كتير
ونفسى اقوله انى لحبه محتاجة
وفيه حاجز بينا بيمنعنى وميت حاجة
علشان ده جرحنى فى غرامه وجرحه كبير
وساعات كتير بحتاج للمسة من ايديه
واشتاق لحضنه ونظرة واحدة من عينيه
وانا رغم ده برجع واقول مش راجعة ليه
علشان بخاف ضعفى يبان ويحس بيه
م اقدرش اتحمل فى يوم اصعب عليه
انا عندى اموت ولا انى اعيش اللحظة دى
يجيبوا فى سيرته قلبى يحن جوايا
وبحلم يبقه فى للبعد ده نهاية
لا منى نسيته ولا منى بعيش وياه
لا يمكن غيره يسكن جوة احضانى
بموت م الشوق وعزة نفسى منعانى
اروحله واقوله انى انا لسه بستناه
وساعات كتير بحتاج للمسة من ايديه
واشتاق لحضنه ونظرة واحدة من عينيه
وانا رغم ده برجع واقول مش راجعة ليه
علشان بخاف ضعفى يبان ويحس بيه
م اقدرش اتحمل فى يوم اصعب عليه
انا عندى اموت ولا انى اعيش اللحظة دى
1st_knight
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالخميس أغسطس 06, 2009 7:39 pm

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 710822491

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 370118322
lovely feelings
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
lovely feelings

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 Emptyالخميس أغسطس 06, 2009 7:50 pm

فى حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غيرالم
فى حد لو سابه الى ظلمه يبقى هيموت م الندم
خلتنى اخاف على حبى ليك
اكتر مخاف على نفسى منك
خلتنى ارتاح للعذاب ونا بي ايديك
علشان بخاف من عذاب البعد عنك
وقفت حياتى عليك وبس
وكانى بفرح لو لقيت قلبى اتظلم

ظلمت فيا ولسه عيشه ل حبى ليك
باصعب عليا ولسه مش بصعب عليك
ولا يوم معايا
غمت عينى مشيت فسكه محسبتهاش
وعشان بحبك حبيت حجات مبحبهاش
وادى النهايه

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 3 335779805

عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» اكتب رسالة لنفسك ياريت كل الاعضاء يشركوا معانا ...
» عبر عن حالتك النفسية بصورة
» عبر عن حالتك النفسية بنكتة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» نرحب بالعضو الجديد اجمل حكايه معانا هنا في اسره احلى اصحااب
» اسئلة الى جميع الاعضاء بجد