منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا

MOHAMMED@ZAMALKAWY
1st_knight
mohamed elhawary
mido.com
broken heart
بيبو
sa7ari marshal
7aamoody
sarah gh
vinus_2009
Mina rimon
The moon..Lover
Lifekey
abdo ali 22
lovely feelings
princess 2010
Annosha
labebooo
مشمش
ISL@M EISA
Crazy Love
25 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
sa7ari marshal

ذكر

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 2:12 am

طبعا طبعا هاتبقى اغنية اجدع اصحاب -------- سومة
وبهديها لاحلى واجمد واجدع اصحاب
شلة lama t6lb any thing we will do it
(احمد اشرف - حسام سامى الامير - محمد اسامة - محمود وجدى - اسماعيل محمد اسامة - احمد عادل شاهين )
abdo ali 22
عضو شغال
عضو شغال
abdo ali 22

ذكر
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 815997329
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 487855006

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 11:29 pm

اقدم لكم الاغنية الجميلة

ايها الراقدون تحت التراب

وعيشوووووووووو يا عالم مع الرومانسية
Mina rimon
عضو محترف
عضو محترف
Mina rimon

ذكر
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 193596315
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 487855006

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 11:40 pm

أغنية
مكنتش ناوى أودعك
بيبو
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
بيبو

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 21, 2009 1:56 am

انا هاهديكم اغيه ضمني للمطرب -------------- مشعارف
broken heart
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
broken heart

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 856273786

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 21, 2009 3:05 am

هدى اغنيه
وانت غايب عنى كريم ادم
http://www.googel.com
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 193596315
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 704950342

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 2:10 am

اغنية
زى ما اكون تعبااان..وارتحت
هههههههههههههههههههه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لالا بجد اكتر اغنية بتعبر عن حالتى دلوقتى هيه::
cheers drunken I love you
هون ياليل.........الملك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياشال الهوا غطيه..يانسيم الاطبّا دوايه
وتحاسبى ياغربة عليه..بكينى واضحكى ليه
الدنيا اللى جاية عيونه ..وافراحه وكلامه ولونه
انا عمرى وروحى فيه ..وانا عايش بغربتى ليه
!*هون يالـــيل!*

http://www.mshwarmounir.com
mido.com
عضو شغال
عضو شغال
mido.com

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 621669952

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 3:12 am

انا بقى عايز اديلكم اغنيه
ساموزين (بحلم بيك) اسمعوا بقى

............................
استنيت سنين كتير يوم ال لؤى
واتمنية اعيش معاك وافرح بقى
انا حبيت هواك علشان اجمل هوا
حلوة فى عينى الدنيا طول ما احنا سوا
يوم ورا يوم بنام واقوم على شوقى ليييييك
ده انا حسيت بحياتى لما لقيت عنييييييك
بحلم بيييييييك ...... بحلم بييييييك..... بحلم بييييييك ..... انا بحلم بييييييك
بحلم بييييييك..... بحلم بيييييييييك .....بحلم بيييييييييك ...... انا بحلم بيييك
................................
احلى كلام غرام قوام قلته عليك
والاحلام حرام ده لو متكنش بيييك
سيبنى ادوب يدوب لواك وقت ابتدى
سيبنى اتوه واضيع و اموت فى الحب ده
يوم ورا يوم بنام و اقوم على شوقى ليييك
ده انا حسيت بحياتى لما لقيت عنييييييييييك
بحلم بييييييييك..... بحلم بيييييييييك..... بحلم بييييييييييك.....انا بحلم بييييييك
بحلم بييييييك......بحلم بيييييييك.....بحلم بيييييييك......انا بحلم بييييييييييييييك
.......................
7
http://www.moon15.com
mohamed elhawary
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
mohamed elhawary

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 22, 2009 2:30 pm

محمد منيييير: ابكى
ابكى لو فى عينى دموووع ...اضحكيلى لما اكون فرحاااان....احضنييينى لو الغرام ممنووووع...حس بيا وبعنيا كونى شوق وحنان
محتاجلك تبقى جنبى تبقى قلبى تبقى عمرى تبقى روح الروح....... انا عايزك تبقى ليا تبقى فيا اوعى ثانية من حياتنا تروووح
تبقى صوتى لما اغنى...... تبقى عينى لما اشوف.......... تبقى احساس الامان اللى عمره ما يبقى خووووف
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 704950342

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 23, 2009 12:08 am

بهدى لكل واحدة مقهورة زيي وبتلبس المريلة الكحلى العجييبة دى
ـــــــــــــــ
المريلة الكحلى .....الملك
يابنت يا ام المريلة كحلى ..ياشمس هالة وطالة من الكولة
لو قلت عنك فى الغزل قولة..ممنوع عليا واللا مسموح لى؟؟
انا احب اقول الشعر فى الحلوين...الحلو اقوله ياحلو فى عيونه
ولو ابتديت بشفايفك النونو..مايكفنيش فيهم سبع دواوين!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ياملاك ..ياجنية..ياست الحسن
يعجبنى توهانك فى احلامك..يعجبنى شد الخصر بحزامك
يعجبنى اخدك للكتب ..بالحضن!!

bounce rendeer lol! rendeer bounce
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
sa7ari marshal

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 23, 2009 1:43 am

اغنية bring me to life - evanescense
وبهديها لمن يهمه الامر
1st_knight
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 23, 2009 3:04 am

نفسى اقولك على اللى فيا نفسى اقولك كلمة واحدة انتا دارى بشوق عنيا متجاوبش ثانية واحد
نفسى اقولك من الكلام حاجة توصف اللى فيا واما اخلص فيك غرااااااام ابقى رد انتا عليا انتا مهما تقولى اية مش هصدق غير عنيا دايب ليلة بناديك دايب وانا بهواااك جوة قلبى انا ليك حب عشتو معاك
حبيبى البعد حرام جوة قلبى غرااااااااااااام واما عينى تنام برضو بحلم بيك

عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 102244151
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 23, 2009 10:00 pm

بحر الحياة...البوم احمر شفايف..............الملك
silent 1 Neutral
ـــــــــــــــــــــــــ
الطير بيهاجر.. وبيرجع
الشمس بترحل ..وبترجع
الدنيا بتاخد وبتدى..الليل لو طوّل ..هيعدى
دى ساعات الدنيا بتوعدنا..ونقرّب منها ..وتبعدنا!!
حبها من قلبك ..حبها ..هتحبك
اضحك للدنيا الفرحة هتيجى فى غمضة عين!!
7aamoody
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
7aamoody

ذكر
الجنسيه : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 815997329
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 856273786

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 24, 2009 12:14 am

DAVID VENDETTA_Rendes vous
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 25, 2009 1:43 am

اكتر اكتر اكتر اغنية بتعبر عن حالتى دلوقتى هيه::
شبابيك.. البوم شبابيك 1981..الملك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سرقت عمرى من احزانى...سرقته لكن ..ماجانى
ولاحد شاف فين مكانى ..ورا الشابيك..!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا بعت الدموع ..الدموع والعمر
طرحت جناينى فى الربيع..الصبر
وقلت انا عاشق سقونى كتير المر...ورا الشبابيك!!
1 15 1
MOHAMMED@ZAMALKAWY
عضو شغال
عضو شغال

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 589463819

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 30, 2009 11:28 pm

معلش انا اصلى معنديش حاله نفسيه دلوقتى
بس كويس انى عرف حاله النفسيه للشباب الجميل اللى فى المنتدى شكراااااااااااااااااااااا
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 956905230

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 30, 2009 11:30 pm

وانا بعد طوووووووووووووووووووووووووووووول غيااااااااااب احب اهديلكم الاغنية اللى بتعبر عن حااااااااااااالتى دلو قتى وهى
(تعرف)
(رامى جمال)
تعرف بس تجرح قلبى وتعلقنى بيك انما يوم تحس بجرحى دى اللى ملكش فية مش هخاف من البعد همشى يعنى هيجرا اااااااااااااااااااييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية ........
وقبل مارووووووووووووووح حبيبى انا عندى بس سؤال وانا مجروح كدة مرتاح وهادى البال هقولك اييييييييييييييييية ياريت كل الكلام يتقال
وبجد بمووووووت فى الحتة دى ( متهزتش وانت شيفنى بمشى قصاد عنيك يعنى بعادى عندك عاااااااااااااادى وماثرش فيك قولى اييييييييييية فى الدنيا اصعب من اللحظة دى ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية ....)
اة اة اة اة حد يقولى يا جماااااااااااااااعة ايييييييييييية اصعب من اللحظة دى ......
MOHAMMED@ZAMALKAWY
عضو شغال
عضو شغال

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 589463819

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 30, 2009 11:51 pm

حلكو الكلام ده بس انا
معنديش حاله نفسيه
بس كويس انى عرفت حاله النفسيه لللشباب الجميل اللى فى المنتدى ده
بس انا بحب شيرين اى اغنيه ليها
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
sa7ari marshal

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 04, 2009 3:03 pm

براهيم الحكمى شو بنى

ا بدي أقيلك شو ِبني
شو اللي جرالي بها الدِني
بدي معك إبدا العمر أول سطر بالولد اني
ولا بدي أحكي شو حصل
شو اللي كسر فيه الأمل
واللي ألم... ضِحكِ.... زعل
غربني ياما و ردني
ما بدي أقيلك شو بني
............................
ِخدني معك ِخدني بإيدك عالفرح
ِخدني معك عمطرح الما في جرح
ِخدني معك باب القلب لما ا انفتح
خلاني حتى أنحني
ِخدني معك كل اللي من قبلك مضى
ِخدني معك وهم ملأ حزني انقضى
ِخدني معك بدي معك أعيش الرضا
ِخدني على العمر الهني
ما بدي أقيلك شو بني
.............................
أنت ومعي أحبك أنا قد المدا
أنت و معي ما بدي من بعدك حدا
أنت ومعي قلبي اللى عالحب اهتدى
عايش معاك أحلى دني
أنت ومعي بشعر أنا بشمس الدفا
أنت ومعي خوفي اللي ماليني أختفى
أنت ومعي في ضعف في قلبك وفا
جنب الورود اتزيني
.............................
ما بدي أقيلك شو ِبني
شو اللي جرالي بها الدِني
بدي معك إبدا عمر أو سطر بالولد اني
ولا بدي أحكي شو حصل
شو اللي كسر فيه الأمل
واللي ألم... ضحكة.... زعل
غربني ياما و ردني
شو بدي أقيلك شو بني

13 13
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 05, 2009 11:35 am

المرة دى للملكة ..فيروز

سألونى الناس عنك ياحبيبى ..كتبوا المكاتيب واخدها الهوا
بيعز عليا اغنى ياحبيبى ..لاول مرة ما بنكون سوا
سألونى الناس عند سألونى
قلتن راجع..وعم يلومونى

"!! .. غمضت عيونى ..خوفى ل الناس ..يشوفوك مخبّى بعيونى ..!!"
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 956905230

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 26, 2009 7:02 pm

يا جماااااااعة احب اسمعكم اغنية للمطرب بلال هو لسة جديد بس الاغنييييية جاااااامدة موووووت واسمها طبعها وبتقول
معقول لدرجة ديا خلاص يا قلبى بتحبها عمالة تكدب عليك وانت بتحلل كدبها معرفش دى بس لية وازى ولمين دى واحدة خاااااااااينة وتعالى قولى فيها اييييييييييية بتحبة عندها ..........
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
sa7ari marshal

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 1:36 am

Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 29, 2009 4:12 pm

شئ من بعيد ..بتغنيها :: نجاة..بس بحبها من منير اكتر
وكانت فى البوم قلبى مساكن شعبية2001
1 7 1
نادانى من يمينى ..ولسة بينادينى ..
بيقولى :حصلينى على بلد العجايب!!
نادانى من شمالى ..قال يا ام المهر غالى
تعالى أوام تعالى ..خدى من الحب نايب

وشئ من بعيــــــــد نادانى ..وأول ما نادانى ..جرالى ما جرالى !!
The moon..Lover
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
The moon..Lover

انثى
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 621669952
دعاء منتدي الجيل الجاي : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 590145740

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 30, 2009 1:32 pm

أنا بقى بحب أغنية سامو زين معنى الحب

عرفت معنى الحب ولا لسه محستوش
احساس غريب حسيته مرة ومنستوش
قلبي سهرت الليل عشانه وملقيتوش
اصل عيوني عودوني ميناموش
شوف من كام سنة وأناهو زي الملاك لسه فاكر حبي لك
كل يوم بأشتاق إليك ..شوق غريب بياخدني ليك
أيوة جد بحن ليك...نفسي أشوف عنيا ديبه قدام عنيك
.............
Prince bachelor
عضو شغال
عضو شغال
Prince bachelor

ذكر
المزااج : عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 632071603

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 30, 2009 4:12 pm

الاغنية دى بموت فيها وهى بتعبر عن حالتى النفسية بالظبط
مش زى الافلام-محمود العسيلى
رن تليفونه بـغـنـوة بـتـفـكره بـيـها
كانـت شــغـاله اول مـرة عنــيـه تــلاقـيـها
ولما رد كــان بـقـاله سـاعه مـستـنيها
قــالـتـله انــا خــارجه .. يـنـفـع لـبـكرة نـخليها
مـن سـكات خـد الـفـيـشـار ودخل
دخـل يـتـفـرج عـلى فـيـلم كان هـبـل
مارضاش يخش الفيلم التانى من غيرها
رغم انها لو فى مكانه مكنش هاييجى فى تفكيرها
كام مرة رجعـت بـالـلـيـل كـلـمـتـه
قــالـتـلـه اد ايــه فــى يـومـهـا افـتـكـرتــه
وكــلامـها دا هـز قـلـبــه وفــرحه
ونـســّاه انــهـا فــى الأيـام دى نـسيـتـه
اصلها قالتله يستنى ويصبر عـلـيـهـا
وانه هاييجى يوم من الأيام تيجى ايدة فى ايديهـــا
مـش عــارف لــيـه بـتـحـكـيــلـه
مـرة عــلى واحـــد تـانـى
ولـما قـالـها ازاى
قـــالتـله مــاتــبــقـاش انـانـى
انـا مــش مـمـكن احـبـك
وانـك لازم تـــنــسـانى
ماقالتلوش لـيـه بـس مــن وقـتـها
مـاصـدقـهاش مــن كـتــر مـا كـان بـيـحـبـهــا
لكن طلعـت اة راكـنــاه عـلى الرف
وطلع هــو آه واقــــف فى الــصــف
واتارى الدنيا مش حلـوة كـلـهـا
مـش زى الأفـلام اللـى هــو بـيـحـب يـخـشهـا
فتح عنيه بعد ما كــانت مـغـمـضـه
واد ايــه كــان ظالـم نـفـسـه ف كــل دا
بس ف يوم هايلاقى ست ســتـهـا
وهـاتحـبه اكـتـر ما كـان هـو بـيـحبها
ماقالتلوش لــيـه بـس مـن وقـتـها
مـاصـدقهاش مــن كـتــر مـا كـان بـيـحـبـهـا
لكن طلعت آه راكـنــاه عــلى الرف
وطـلع هـو آه واقــف فى الـصـف
واتارى الدنيا مش حلوة كـلـهـا
مـش زى الأفـلام اللى هـوا بـيـحب يـخـشها

ا
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا   عبر عن حالتك النفسى  باغنية  وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا - صفحة 2 Emptyالجمعة يونيو 05, 2009 5:28 pm

وانا الاغنييية دى بموووووووووووووت فيها
اغنية
مستنى ايييييييييييية _ لحمادة هلال
احضنى اكتتتتتتتتتتتتتتر من كدة طمنى بيك من قد اييييييية غاااااايب وانا محتاج اليك
عوضنى عن كل اللى فات انا شفت فى بعادك حاجات
انا كنا فضلى ساعات واموت من الخوف علييييييييييك
من قد اييييييية وبقول هانت بكرة راجع تانى ليا يوم بعد يوم وانا فى غيابك نفسى تيجى اللحظة دية
...........

عبر عن حالتك النفسى باغنية وياااااااااريت كل الاعضاء يشركوا معانا
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اكتب رسالة لنفسك ياريت كل الاعضاء يشركوا معانا ...
» عبر عن حالتك النفسية بصورة
» عبر عن حالتك النفسية بنكتة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» نرحب بالعضو الجديد اجمل حكايه معانا هنا في اسره احلى اصحااب
» اسئلة الى جميع الاعضاء بجد