منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )

love for ever2010
ISL@M EISA
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ISL@M EISA
الوسام الاول
الوسام الاول
ISL@M EISA

ذكر
الجنسيه : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 193596315
المزااج : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 621669952
دعاء منتدي الجيل الجاي : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 590145740

نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Empty
مُساهمةموضوع: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 12:16 pm

ايووووه يا انوشه جالك يوم يا ظالمه Mad وبقيتى في لقاءات البيت بيتك يارب يطلعوا عينـــــ affraid ـــــك

ويغلوكـــــــ No ـــــــــــــى

يا رب اميـــــــــــــــــــــــــــن

المهــــــــ Question ـــــم

احنا هنعمل لقاء لذيذ وصعب في نفس ذات الوقت مع الجميل انوشه وان شاء الله مش هتعرف ترد

عايزينكم تشاركونا في اننا نعـــ Twisted Evil ــــذبها
http://a7laas7ab.friendhood.net
love for ever2010
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
love for ever2010

انثى
الجنسيه : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 193596315
المزااج : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 704950342
دعاء منتدي الجيل الجاي : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 590145740

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 1:56 pm

اهلاااااااااااااااااااا اهلاااااااااااااااcheersااا cheers
ايييييييه النوووووور ده sunny
حبيببببببتشى I love you
بصى بقى انا معايا كام سؤال قمممممممممه السهوله فعلا
حتى شوفى وردى وبعدين احكمى
study study
.....................
.............
.....

1 / امتى اخر مره ضحكتى من قلبك ؟؟ وليه؟؟ Laughing

2/امتى اخر مره عيطتى من قلبك ؟؟ وليه؟؟ Sad
3/ pale عمرك حسيتى بالضعف قبل كده ؟؟ وامتى؟

4/لو مخنوقه اول حد تفكرى تكلميه وتفضفضى له مين؟؟؟ scratch
5/ا Sleep خر شخص بتتذكريه قبل النووم؟؟؟

6/عضو تحس شخصيته شبه شخصيتك مييين؟؟؟ pirat
7/عضو تعجبك شخصيته؟؟ afro
...................................................
بسسسسس كفايه عليكى دول دلوقتى
affraid
وهبقى افكرلك فى حبه تانى
سلاااااااام مؤقت
مستنيه الاجوووووووبه
lol! lol!
afro
ISL@M EISA
الوسام الاول
الوسام الاول
ISL@M EISA

ذكر
المزااج : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 621669952

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 3:08 pm

يا جامده يا انجل ايه الاسئله دي انا قولت نعذبها مش نقتلها المهم انا هسأل اسألتى اللى طبعا معروفه انها سهله ومش فيها لف خالص

صح ههههههههههه !!

الاسئله بتقول /

انتى حياتك حساها جميله !!!! ولا يعنى !!!! ولا ممله وليه ؟؟؟؟

انتى قلبك دق قبل كداا مع حد من الحدووود ههههههههههه صح؟؟؟

ايه اكبر غلطه في حياتك ؟؟؟

ايه الموقف اللى مش عايزاه يتكرر تانى معاكى ؟؟؟؟

ايه اكتر حكمه اتعلمتيها في حياتك ؟؟ واكيد كان ليها موقف ياريت تقوليه ؟؟؟

انتى قبل كدا عشتى لنفسك ؟؟

انوش انتى بتعرفى تسامحى ؟؟ سامحتى مين قبل كدا (غير سامح طبعا هههههههه) ؟؟؟

انتى اكيد عيطتى في حضن مامتك قبل كدا !! كان ايه السبب وبصــــــــــــراحه ؟؟؟

انتى ممكن تصدقى نفسك او بمعنى تانى بتثقى في نفسك وكام نسبه الثقه دي ؟؟؟

بس كدا عشان انا مش بعرف اسأل اسئله كتيره
romantic lover
Administrator
Administrator
romantic lover

ذكر
الجنسيه : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 815997329
المزااج : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 704950342

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالخميس ديسمبر 04, 2008 2:12 am

اهلا اهلا اهلا اهلا اهلا باباشا انوشه اهلا ب...........................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اناا بقه هحاول ارد جزي من الي ليا عندك
المهم
نسال شويه اسئله شبه اسئلتك
ايه رايك في الشخصيات ديه
ا_صديقه عمرك انجل
2 ساااااااااااااااااااندي
3 برنسيس فيرجن
4بكاااااااااااااااااار
واخير وليس اخر ختامها مسك
5 اسلام عيسي
....................................................

احمممممممممممممممممممم نذخل ع التقيل بقه شويه
ايه اكتر موقف كااان قمه قمه قمه الاحرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج
ايه اللحظه الي جالك فيها هيستريا ضحك
وهيستريا بكااء
.........................................................
ايه نفسك تغيريه في اصحابك
وايه نفسك تغيريه في اعز صديقه ليكي
...........................................................
نقول كده كفايه
فاااااااااااااااااااااصل ونعود
وانتي عامله ايه دلوقتي ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالخميس ديسمبر 04, 2008 12:00 pm

خيييييير خييييير يا جماعة ..هوه فيه تار بايت بينى وبينكم واللا اييييييييييه؟؟ ده حتى انا غلبااااااانة وطيييييبة واللى زيي خلصوا من زماااااااان...ده انا اتحط على الجرح يطيب ..دده انا زى البلسم...ده نا قمة فى التواضع - وده طبعا واضح من وصفى لنفسى هههههه-
بقى تعملوا كدة فى اختكم الصغننة انوش...هجااااوب وامرى لله ....بس تبقوا تفتكروها ..مااااااشى

love for ever2010 كتب:
اهلاااااااااااااااااااا اهلاااااااااااااااcheersااا cheers
ايييييييه النوووووور ده sunny
حبيببببببتشى I love you
بصى بقى انا معايا كام سؤال قمممممممممه السهوله فعلا
حتى شوفى وردى وبعدين احكمى
study study
.....................
.............
.....

1 / امتى اخر مره ضحكتى من قلبك ؟؟ وليه؟؟ Laughing

2/امتى اخر مره عيطتى من قلبك ؟؟ وليه؟؟ Sad

3/ pale عمرك حسيتى بالضعف قبل كده ؟؟ وامتى؟

4/لو مخنوقه اول حد تفكرى تكلميه وتفضفضى له مين؟؟؟ scratch
5/ا Sleep خر شخص بتتذكريه قبل النووم؟؟؟

6/عضو تحس شخصيته شبه شخصيتك مييين؟؟؟ pirat
7/عضو تعجبك شخصيته؟؟ afro
...................................................
بسسسسس كفايه عليكى دول دلوقتى
affraid
وهبقى افكرلك فى حبه تانى
سلاااااااام مؤقت
مستنيه الاجوووووووبه
lol! lol!
afro

بقى كدة يا انجل ..اما اشوفك بس هتعرفى ازاى رد فعلى على الاسئلة السهلة موووووت ديه
ندخل فى الجد ونقول:
آخر مرة ضحكت فيها من قلبى كل يوم وفى اى وقت ..لانى اصلا معنديش ضحكة كدة وكدة..صفرا يعنى ..اللا مع شخصية انتى عارفاها انا وانتى مش طايقنها ..واجمل حاجة اننا صارحناها بكدة فى الرحلة ههههه
المهم نرجع للسؤال.._اعذرونى على رغيي ما انتوا عارفين انى اصلا رغاية _
بس ممكن تقولى اخر مرة ضحكت فيها جااااامد فضلت اضحك فيها والله كانت اكتر من ربع ساعة وانا بضحك واللى معايا بيضحكوا عليا ..هيه يوم ما وقعت وانا جاية اعمل نفسى بشوط كورة
الموقف كان كدة:
انجل بتهزر معايا قامت ضربتنى وجريت وانا جاية اهوشها وبعمل نفسى هشوطها بالكورة قمت شوووووووو..زربوووووووو
وطاااااااااااااااخ وقعت بالقلبة ازاى الله اعلم؟؟ومنم حظى اللى زى وشى -اكيد حلو طبعا - كانت المدرسة كلها فى الحوش ساعتها ونص المدرسة هاتك ياضحك عليا وانا نفسى ما مسكتش نفسى ولحد دلوقتى لما بفتكر المنظر بسخسخ من الضحك استنوا اضحك شوية عشان افتكرت المنظر
ههههههههههه
ولله الحمد ما سكينلى الذلة دى لحد دلوقتى ربنا يستر
نيجى لتانى كويستشن بقى -ى يعنى سؤال بس اصلى ثقافتى فرنساوى -
اااخر مرة عيطت فيها من القلب كانت من كام يوم كنت حاسة فيها انى ضايعة من نفسى ومش لاقية انوشة الحقيقة راحت فين ؟؟ حتى كتبت فى مذكراتى موضوع عنوانه "انا مين ؟؟انا ليه ؟؟ انا فين "
وماحدش يتريق بس على فكرة انا بكايا بيبقى كله من القلب ودموعى قريييييييبة جدا فبسهوله ممكن تلاقينى قاعدة معاك لابيا ولا عليا وتلاقينى فجاتن بكيت
ااه صح وبرده مرة بكيت فيها من القلب يوم وفاة جدك يا انجل - الله يرحمه- بالرغم من انى ما اعرفهوش من قريب غير يعنى كلامك عنه - بس الموقف كان صعب قوووووى لانى اول مرة اعيش تجربة كدة من قريب
حراااااام عليكى خلتينى اعيط اعمل ايه بقى؟؟
تالت سعال ..احم قصدى سؤال
عمرى حسيت بالضعف ؟؟ لا حسيييييت وكتير بس بيبقى ضعف قدام اللى بحبهم قووى ..بس تعرفى بيبقى ضعف انا حبّاه يعنى ضعف عاجبنى ومبقدرش ارفضلهم طلب
رابع سؤال:
شخص بفتره قبل النوم :
بصى هوه بيبقى حسب المواقف اللى بفتكرها للشخص ده يعنى مثلا لو حصلى موقف واللا حاجة بيبقى اللى عمل الموقف ده هوه الشخص اللى بفتكره قبل النوم ..بس حاليا شخصية بجد بفتكرها فبل منا انام وفى اى وقت هوه حمدى صاحبى اللى فى تانية اعدادى ..بجد حمدى شخصية جميلة قوى قوى قوى قوى.. وشخصية كل ما تحكى معاها تحس انك بتكلم حد فى عمر العشرين مثلا وكل ماتتكلم معاه تحس انك عارفه من زمااااااان
وماتقدرش تخبى عنه حاجة حمدى ده عامل زى الملايكة اما تشوفها ..ورداية تحلم تقطفها ..مايتحكيش عليها...ياللا ابسط يابوحميد بقول فيك شعر ياعم ..مين قدك ؟؟
خاااااااامس سؤال ..حرام عليكى ايدى وجعتنى من الكتابة:
اول شخص بحب افضفضله ..ده سؤال ...... على فكرة لانك اكيد عارفة انهم اتنين ..انتى وسموحة اخويا
بلاااااش ذكاااااااء ماشى؟؟
عضو شخصيته شبه شخصيتى هما اتنين.. انتى واسلام عيسى ..بس مش عشان المدير يعنى ..ههههه
بس احيانا كتير بحس انكم الاتنين طريقتكم فى التفكير قريبة منى قوى ..وبعدين انتوا اكتر اتنين بحب اغلس عليهم
ههههههههههههه
يااااااااااااااااااااااه اخيرااااااااان I will be freeeeeeeee
اخر سؤال ولله الحمد
عضو عاجبانى شخصيته ...هما كتير منهم عاشق الرومانسية او بكار يعنى ...واسلام عيسى ..وانتى -ابسطى ياعم ادينى راضية عنك -وحمدى تيتو رغم انه مالوش اى ردود بس هوه زى ماوصفتهلكم بالظبببببط
يااااه انا كنت ولا فى امتحان ثانوية عامة ومش هالحق اى كليه باجاباتى دى..ولسة بخلص اجابات لقيت اسئلة اسلام وبكار ...يااااااامسهل اعذرونى علىرغيي
وفى نهاية البرنامج احب اهدى اغنية :سيد الحبايب يا حنناك انتا
لمامتى وبابتى واخويا ولكل اعضاء المنتدى الكويسين والامامير وخالو فى اليمن ولستو فى الرياض ولابن خالتو فى الكويت ..ههههههههههههه
وللسيد ..قصدى الست المذيعة انجل !!
http://www.mshwarmounir.com
Prince bachelor
عضو شغال
عضو شغال
Prince bachelor

ذكر
الجنسيه : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 815997329
المزااج : نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) 632071603

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالجمعة ديسمبر 05, 2008 1:40 am

مفيش منى خالص خلاص بقيت دقه قديمه
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالإثنين ديسمبر 08, 2008 8:43 pm

طيب تماااااام..اللى يسأل عليا يا جدعان قولوله أنا مش هنا
بقى كدة يا اخوانا ايه الأسئلة ال"تييييييييييت "دى؟؟

حتى أنت يابروطس..أحم يا اسلام ؟؟
هههههههههه
وانا اللى فاكراك ننيجا ..طلعت ترتر
!!!!!!!!!!

Islam eisa كتب:
يا جامده يا انجل ايه الاسئله دي انا قولت نعذبها مش نقتلها المهم انا هسأل اسألتى اللى طبعا معروفه انها سهله ومش فيها لف خالص

صح ههههههههههه !!

الاسئله بتقول /

انتى حياتك حساها جميله !!!! ولا يعنى !!!! ولا ممله وليه ؟؟؟؟

انتى قلبك دق قبل كداا مع حد من الحدووود ههههههههههه صح؟؟؟

ايه اكبر غلطه في حياتك ؟؟؟

ايه الموقف اللى مش عايزاه يتكرر تانى معاكى ؟؟؟؟

ايه اكتر حكمه اتعلمتيها في حياتك ؟؟ واكيد كان ليها موقف ياريت تقوليه ؟؟؟

انتى قبل كدا عشتى لنفسك ؟؟

انوش انتى بتعرفى تسامحى ؟؟ سامحتى مين قبل كدا (غير سامح طبعا هههههههه) ؟؟؟

انتى اكيد عيطتى في حضن مامتك قبل كدا !! كان ايه السبب وبصــــــــــــراحه ؟؟؟

انتى ممكن تصدقى نفسك او بمعنى تانى بتثقى في نفسك وكام نسبه الثقه دي ؟؟؟

بس كدا عشان انا مش بعرف اسأل اسئله كتيره

حياتى حاساها جميلة واللا لا؟
من أولها كدة ؟؟
طيب حتى الأن أنا بعتبر حياتى جميلة طول ما الكل بيحبونى والخ والخ الخ الخ
الى اخر هذا الكلام.. واللى احنا حافظينه من زماااان
وان كنت بحس انى نظامى فى الحياة مختلف عن ناس كتييير
يعنى طريقة تفكيرى والحاجات اللى بحبها واهتماماتى و معاملاتى مع الناس..مش من السهل انى ألاقيها فى اى حد.وغالبا
بتبقى مش مفهومة لناس كتير
مثلا مثلا يعنى..أنا بحب أسمع لوجيه عزيز ولفيروز ولعايدة الأيوبى وفرق زى بلاك تيما مثلا
واكييد طبعا الكنج: منير
الاسامى دى لما بقولها لحد ..بيبصلى باسبهلال وكأنى مخلوق غريب جاى من كوكب المريخ
لييييييييييه ؟؟الله أعلم!!
بس ..عشان كدة انا ما اقدرش أحكم على حياتى ..انما اقدر أقول رايي فيها حسب وجهة نظرى
اييه الكلام الغريب اللى بقوله ده؟؟
تانى سؤال
قلبى مادقش قبل كدة مع حد من الحدود ..ولاسبت من السبوت
ههههههههههههه
بس ده لانى حاسة ان الموضوع ده بالذات لازم لما ييجى ..ييجى على رواقة كدة وابقى متاكدة منه على الاقل عشان
ماينتهيش ..ده غير انى لازم اتاكد ان الشخص ده ..هوه فعلا اللى هيكملنى
وبعدين انا من واقع تفحيصى وتمحيصى وما الى ذلك-حلوة الحتة العربى الفصحى دى-انى لقيت انه اغلب العلاقات دى مش بتستمر -فى سننا ده على الاقل -وبتتقلب بعد كدة لكره شديد للشخصية
والله أعلم
بس انا براحتى خاااااااالص فى الموضوع ده ، يعنى عايزاه ييجى على مهله خالص ..عايزاه لما ييجى يبقى احلى قصة حب اعيشها فى حياتى..ما اندمش عليها بعد كدة نهائى
ولسة عندى كلام كتير عايزة أقوله فى الموضوع ده ..بس مش عارفة هتستحملوا رغيي واللا اييييييييييه؟؟
بس اكدب عليك لو قلت انى ما اعجبتش بشخصية ناس قبل كدة
انما الموضوع كان اعجاب بالشخصية بتاعة البنى ادم ده -اخلاقه صفاته كدة يعنى-..مش حب يعنى..
تالت سؤال :
أكبر غلطة فى حياتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى !!!!
ياساتر
انا كل اللى عندى هما خمستاشر سنة يعنى لسة فى بداية حياتى..مش من أولها كدة انى ابتديها غلطات
صح واللا انت ايه رايك؟؟
رابع سعال :
موقف ما اتمناش انه يتكرر معايا تانى
هوه انى اخسر صديقة عزيزة على قلبى ايا كانت شخصيتها ..بس انا اكتشفت انه مفيش اصعب من انك تخسر حد عزيز على قلبك..وبرضه مواقف الاحراجات يعنى
مثلا مثلا يعنى زى الوقعات الكتيييييير اللى بتحصلى
ههههههههههههه
أكتر حكمة اتعلمتها فى حياتى:
لو لم أكن مصريا لوددت أن أكون من أى حتة تانية
ههههههههههههه
لالا بجد الحكمة اللى بؤمن بيها ...هما كتيييييير منهم مثلا
هيه حكمة فيما معناها:
انه أصعب شعور بالوحدة لما يكون الكل من حواليك وبرضه تحس انك وحيد
وموقفها انى كتيييير بحس بالوحدة رغم انى صحابى حواليا ...لكن كتير بحس انهم مش فاهمينى
او على الاقل مش قادرين يوصلوا لشعورى مظبوط ..بس رغم كدة بحبهم ومقدرش أزعل منهم
وحكمة من منير بتقول :
"حلمك لسة فى ايديك..حاول ما يموتش فيك"
وحكمة تانية بتعبر عنى بتقول
ساعات أحب حاجات ..ما يحبهاش غيرى
فى الرايحة فى الجايات..بغنى مع طيرى
وموقف الحكمة الاخيرة هوه انى بحس انى فية حجات كتير مختلفة عن غيرى
بسسسسسس
ونخش فى السؤال السادس:
بصرااحة مش فاهمة السؤال !!
نسيب السادس وندخل فى السابع:
بص يا ابو اسلام
بصرااااحة شديدة انا مش بعرف اسامح بسهولة ..أو على الأقل حتى لو بينت للشخصية دى انى مش زعلانة ..لكن من جوايا انا بيبقى صعب انى ارجع فى معاملتى معاها زى ماكنا
باخد جنب منها يعنى
وبعدين انا فيا عيب مش عارفة أغيره:
انى ممكن ازعل من حد بسهوولة ..ومش من السهل انى اسامحه
ونقول ثامنا:
بكيت كتيير فى حضنها والاسباب كانت أكتر..لكن صعب انى افتكر موقف بعينه ..
"على فكرة انا بنسى المواقف بسهوولة جدا..يعنى موقف بينتهى وبتنتهى معاه كل الشخصيات والاحداث اللى فيه ...ومش هفتكرها الا لو جات سيرته مثلا "
يااااااااه اخيرااااان اخر سؤال
واى نعم هوه سؤال لولبى زيادة عن اللزوم..لكن أنا باثق فى نفسى جدااااااااا ..لكن مش للدرجة اللى توصلنى للغرور مثلا ..لاقدر الله..-على فكرة اكتر انسان بكرهه فى حياتى هوه المتكبر والمغرور- Cool Mad
لالالالالا أنا مش مصدقة نفسى ..بقى انا خلصت ؟؟
هييييييه هيصوا ياولاد..الحمد لله تماااام كدة
وماااشى يا اسلام على الاسئلة السهلة دى ..بقالى اكتر من ساعة بفكر فيها..وادينى بقولك:
كل واحد وليه يوم
خااااف منى
وكل سنة وانتوا طيبين والسنة الجاية .......واللا بلااااش
البرنس
عضو شغال
عضو شغال
البرنس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالجمعة يناير 02, 2009 11:37 pm

لزم نسال يعنى ولاايه
http://www.yahoo.com
Annosha
عضو شغال
عضو شغال
Annosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )   نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه ) Emptyالخميس يناير 08, 2009 2:46 pm

احم احم..معلش ياجماعة ردى جه متاخر قوى..بس المذاكرة والكلام ده ..اصلا كنت بسرق الجهاز من غير ما حد يعرف "فى الخباثة يعنى" وكنت بدخل المنتدى ..عشان كدة ما لقيتش وقت اجاوب على الاسئلة ..

واعذرونى مش هجاوب على الاسئلة كلهل دلوقتى كل ما ااقدر ادخل هجاوب عليها بس الى عنده اسئلة يتفضل .. – فاضيين احنا بقى ؟؟!! اوففففففف ..ههههههه-

اولا من حيث الاسئلة يا بكار نقول بسم الله ..ونقووول

انجل : صاحبتى اللى بعتبرها زى أختى اللى ربنا مارزقهانيش .. دمهاخفيف..وجهةنظرنا احيانا كتير بتبقى مش واحدة..لأكن ده احلى حاجة فى علاقتنا ..اننا فاهمين بعض رغم ان ميولنا واتجاهتنا مختلفة تمـــــــاما .. مش عارفة بس دلوقتى بقيت احيانا بحسها شخصية غريبة عنى..جايز!! .. شخصية متقلبة .. غالب عليها طبع الحزن أحيان كتير .. ربنا يستر!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساندى : اختى الصغننة .. ففيها برائة الاطفال .. تلقائية رغم ان تلقائيتها دى بتزعل ناس منها..لكن قلبها طيب

دمها خفيف ..بتسمع الكلاااام" دى اهم حاجة "هههههههه.. حنينة واصيلة :" ام أحمد " – احم ايه اللى دخلنى فى مسلسل الست اصيلة ؟؟!!- لا بجد تصون العشرة يعنى ..جدعة .. وحاجات تانى ..بس اصلا كلكم عارف مين ساندى يعنى مش محتاجة اقول واعيد فيها:ياللا ياساندى أخدتى أكتر من وقتك معايا !!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

كريزى لوف::

بصوا بقى ..هيه من خلال عشرتى ليها ..لقيت انها بنت جدعة – حتى الان يعنى هههههه – انتيكة من اناتيك ربنا فى كونه..بس بصراحة مزعلانى منها فى كام حاجة كدة ..يعنى ببجد يا كريزى لوف لو تبطلى الكام حاجة دول هتبقى جااااااااااامدة جااااامدة .. كام حاجة كدة لو غيرتيها فى نفسك هتبقى احســــــــن بكتير .. وعلى فكرة بحب اتناقش معاها قوى .. مخها كبير وبحس معاها بمتعة انك تبقى مختلف مع شخص فى الرأى لكن كل منكم محترم وجهة نظر التانى وقادرين تناقشوا بعض .. شخصية من الصعب إنك تكرهها .. كفاية كدة !!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بكــــــــار "عاشق الرومانسية يعنى ":

حد جدع جـــــــدا.. عنده وجهة نظر حلوة .. دمه خفيف طبعــــــا .. على فكرة اغلب صفات ساندى فيه- شكلها وراثة عندهم ..والله أعلم !! - مش متعصب لرأيه .. إجتماعى ومحبوب من الناس.. انسان محترم فوق الوصف..

بس انا زعلانة منه قوى فى حاجة ولايمكن انساها مهما يكون.. لما كان من شرطة المدرسة كانا دايما مابيرضاش انه يطلعنا فى الفسحة الا بطلوع الروح هههههههههههه بهزر طبعـــــا ..لا كان جدع وبيطلعنا صراحة .. –وهوه يقدر يعمل غير كدة ؟؟!! هــــــــأو !!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اســـــلام بن عيسى :

من أكبر الدماغات اللى خلقها ربنا .. تحس معاه انك مع اخوك الكبير... بصوا مش هعيد ولا ازيد فيه عشان ماحدش يفتكر انه نفاق للمدير .. باختصار كدة :

احنا ممكن نختاره سفير النوايا الحسنة للمنتدى ..ونخليه فى سفارتنا اللى فى كوالالمبور -ايه كل الاسم ده ؟؟!!-

وبكدة نبقى خلصنا منه ويبقى :من النهاردة مافيش مدير ..أنا المديـــــــر ..أنا المديـــــــــر !!

بس خلوها فى سركم

وانا من موقعى هذا اناشد اسلام واقوله :الحق الاعضاء قلبوا عليك وقال ايه ياخويا ؟؟ عايزين يعملوا ابصر ايه دى اللى اسمها ثورة ..وبيقولوا هيسفروك بلد كدة ويخلصوا منك .. الحق اتصرف معاهم بدل ما يخرجوا عن طوعك.. انا جاية أهدى طبعا !!

نقول ايه ونعيد في ايه دا انوش اللى هيطلع بيه( لقائنا مع انــــــــــوشه )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اللى لسانه بيتكلم كويس يتفضل بالدياد ويشوف اللى بيحصل
» ومن انهاارده هيكو لقائنا مع فوكس فون لتخريب التليفوون
» لقائنا مع انجل لف....................
» وهيكون لقائنا من انهارده مع قمر
» ياللا نقول للمشرفة لف فور ايفر حمد لله على سلامتك