منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كله الا كده.................................................

the killer
اسير الاحزان
Tefa@love is my message
love for ever2010
Mostafa Manchester
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر
الجنسيه : كله الا كده................................................. 193596315
المزااج : كله الا كده................................................. 632071603

كله الا كده................................................. Empty
مُساهمةموضوع: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 3:46 am

السلام عليكم يااااااااا احلى اصحاب

ازيكم عاملين ايه
انا كنت عاوز اقدم شكوى لمديرنا المحبوب اسلام
ضد كيلر ب انه بيرد عليا ب منتهى الاستهزاء ومش على مواضيعى انا بس على كذا موضوع فى المنتدى
ومن هذه المواضيع موضوعى اللى انا منزله فى المنتدى
موضوع الكينج منير وارجوا انكم تشوفوا الردووووووووووووووووود وانا منكرش انى رديت عليه برضه
بس انت تحكم يا اسلام مين اللى بدأ ب الغلط وان كنتم مش مصدقنى اسألوا محمد زملكاوى شاهد على كده
ومن المواضيع اللى رادد عليها ب بواخه موضوع فوكس فى قسم البيت بيتك
ومعظم مواضيع اجمل حكايه
وانا على فكره يا كيلر
اقسم ب الله العظيم مش كاتب الشكوى دى عشان خايف منك
لالا
انا كاتبها عشان المهزله دى متنفعش تستمر كتيييييييييييييييييير
وان الاعضاء دول عارفين اخلاقى كويس
ف ارجوا
منك يا اسلام انك تاخد معاه اجراء
ب طرده من المنتدى
واحكم انت مين اللى غلطان
واحكموا انتوا يا احلى اصحاب
love for ever2010
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
love for ever2010

انثى
الجنسيه : كله الا كده................................................. 193596315
المزااج : كله الا كده................................................. 704950342
دعاء منتدي الجيل الجاي : كله الا كده................................................. 590145740

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 5:23 am

بصراااحه يا مصطفى انا كنت هعمل الموضوع ده عشاان لاحظت بردوواا
التطااولات اللى حصلت ومعجبنيش الاسلوب ده انه يكون فى المنتدى هنااا وان يكون فيها الفاااااااظ وعدم تقدير للمنتدى واحترامه بالاسلوب ده
وعمومااااا ان شاء اللهحد من المديرين يدخل قريب ويحل المشكله دى
Tefa@love is my message
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Tefa@love is my message

ذكر
المزااج : كله الا كده................................................. 856273786

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 5:04 pm

انتا كده يا مصطفى عملت الصح
لانه اصلا مينفعش معاه غير كده
lol! lol! lol!
اسير الاحزان
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
اسير الاحزان

ذكر
الجنسيه : كله الا كده................................................. 815997329
المزااج : كله الا كده................................................. 589463819

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 2:01 am

وانا معاك يا مصطفى
ولله ولله كنت هعمل الموضوع ده
عشان ردوده فى منتهى ...........
انا هسيبكم تحكمو انتو عليه
http://www.myegy.com
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر
المزااج : كله الا كده................................................. 632071603

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 3:45 am

مشكووووووووووووووووووره يا فور ايفر
على التعليق والمرور بس هو ما كنش فى الفاظ ولا حاجه بس احنا اتعصبنا على بعض جامد
وكيس انى لحقت وكتبت الموضوع قبلك
ههههههههههههههههههههههه
خيرها فى غيرها بقى
وشكوررررررررررررررررررر يا تيفا انت واسير على المرووووووووووووور
وادى اسير اهو مضايق منه
مش انا بس يعنى
مشكوووووووووووووووووورين جميعا على المرووووووووووووووووور
the killer
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
the killer

ذكر
المزااج : كله الا كده................................................. 309287967

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 1:27 pm

كويس انك عملت الموضوع ده عشان الناس تحكم بينا ومتعتقدش انى حاقف على حكم الناس لا انا حاتصرف بطريقتى الخاصة ان شاء الله لما ارجع من السفر وانا بقول لجميع اعضاء المنتدى انا اسف عما بدر منى من اساءات والفاظ لاتستحقوا ان تسمعوها ماعدا هذا الشخص اللى كنت فاكره انسان كويس بس انا هاعرف اتصرف ده لو مكانش اصحابى اتصرفوا اصلا وانا اسف مرة اخرى لاعضاء المنتدى على ردودى الساخنة لكن لكل شخص رايه الخاص وتقبلوا منى وافر الاحترام
the killer
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
the killer

ذكر
المزااج : كله الا كده................................................. 309287967

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 1:29 pm

بالنسبى للاخ اسير الحب ولا اسير الحرب ده ايه بقى اللى مش عاجبك فى ردودى مانا مش لازم ان ردودى تعجبك وياريت لما تتكلم تعرف تتكلم كويس
اسير الاحزان
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
اسير الاحزان

ذكر
الجنسيه : كله الا كده................................................. 815997329
المزااج : كله الا كده................................................. 589463819

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 1:57 pm

بص بقي اخ كلر اولا انا اسمي واضح ومعروووف اما ان انت مابتعرفش تكتب فياريت ترووح تتعلم الكتابه الاول وبعديين تتكلم

علشان دا مش منتدي محو اميه ماشي؟ دي حاجه

واما عن موضوع رأيك فاانت مش في مجلس الشعب هنا
يعني الموضوع مش عاجيك متقرأوش ومحدش غصبك ولا طلب رأيك دا اساسا
وعلي فكره رأيك مش مقياس يعبر عن ان كان موضوعي كويس ول هادف ول لا
دا مجرد رأي مش اكتر
http://www.myegy.com
عضو متعص
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 7:26 pm

ايه الكتاكيت الكتيرةوالله انا شكلى اعمل عقلى بعقل العيال واخرفلكم والله دماغى مش فيا فاختصرنى انت كمان والله شوية عيال حيحكوا معانا
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 7:46 pm

هههههههههههههههه
برضوا بيقول عيال انا مش هرد عليك لان الناس اللى هنا عارفانى انى ارجل منك ومن 20 زيك تمااااااااام
وانا والله ما هرد عليك تانى لانى مش عايز اوجع دماغى
وحكم الناس مش هيرحمنى منك
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
انا قلتلك مش بخاف غير من اللى خالقنى
واما عن انك كنت فاكرنى انسان كويس ف انا الحمد لله وهفضل كويس
والكل يشهدلى ب كده واحب اقولك تانى كره انت اللى ابتديت وبترد ردووووووووووود قرف كده على المواضيع
وطالما ان المواضيع اللى فى المنتدى مش عاجباك داخل ليه المنتدى
قال مش هيرحمك منى قال
مش قادر ابطل ضحك
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
واحب اقولك ان كروتش اتكلم معايا فى الموضوع ده
يلا مطولش عليك
ISL@M EISA
الوسام الاول
الوسام الاول
ISL@M EISA

ذكر
المزااج : كله الا كده................................................. 621669952
دعاء منتدي الجيل الجاي : كله الا كده................................................. 590145740

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالخميس يوليو 09, 2009 11:26 am

بصرااحه برافو عليكم

وشكرا لأحترمكم ليا
http://a7laas7ab.friendhood.net
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالخميس يوليو 09, 2009 2:53 pm

اولا يا اسلام كلنا بنحترمك ومفيش حد فى صحارى يقدر انه ميحترمش اسلام عيسى
ثانيا انا سكت مره واتنين وتلاته على ان حد يعمله حاجه محدش عمله حاجه وانا بقى لما لقيت محدش عمله حاجه
انا بقى كرامتى مسمحتليش انى اسكتله اكتر من كده مش معقول اعد اتشتم ومحدش يعمله حاجه وانا اسكت
واحب اقلك تقبل انسحابى من المنتدى
وشكرا على الوقت اللى قضيته معاكم
المتعصب
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالخميس يوليو 09, 2009 7:54 pm

انا سبق واعتذرت على حاجة معملتهاش لاعضاء الممنتدى وليس خوفا من احد ولكن احتراما لبعض الاعضاء وعلى فكرة هى حركة بايخة انى يتعملى حظر لانى مش صغير مس معنى قالكم كلمتين تقوموا تحظرونى ويللا ياعم مافيش مشكلة انا كان نفسى اكمل معاكم يللا بقى النصيب بس حاقولها للمرة العشريت لما ارجع من السفر وان شاء الله قريب حاعرف اتصرف كويس وعلى فكرة انا مش جاى اشكيلكم لان الشكوى لغير الله مذلة انا بس كنت اللى عايز اقوله زى ماحظرتونى كنتوا حظرتوه لانكم اخدتم بالكلام بتاع العيال بس انا كنت عايزكم تحكموا رايكم قبل ما اتصرف اى تصرف خاطى يللا السلام عليكم
المتعصب
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالخميس يوليو 09, 2009 8:09 pm

على قكرة يااسمك ايه يااسير الحب يابابا انتا لسه صغير على موضوع مجلس الشعب وتعرفه بالسمع المهم ازاى لو الموضوع ماعاجبنى مردش وهذا يبيبن جهلك الشديد عزيزى الصغير انا يجب ان اكون شخص ايجابى فان كان موضوع مش عاجبنى اقول راى براحتى وبصراحة شديدة ويكون هذا فى مصلحة الموضوع وهذا يسمى النقد البناء ولااعتقد انك تعرف هذا المعنى يللا صحيح عالم عيال فى عيال
TRIJON HOURS
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
TRIJON HOURS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالسبت يوليو 11, 2009 10:06 pm

يااا جماعة

ما ينفع هذا الكلاااااااام بالمارة

و أة مالك يا كيلر

أى واحد بيدخل المنتدى بيحاول يكون أحلى صداقة تكون معاة ساعة لما يكون الواحد فى أى مشكلة

مش يا كيلر

مش يدخل يتخانق

ياعنى ما كانش ليها لازمة أنك تقول لمصطفى لما أرجع من السفر لية كدة بس

أنا عارفك أنك بتتخنق بسرعة بس مش كدة

لأن برردة مصطفى دة عامل زاى البانزين
لما تقربلوا الناررررررررررر يولع

و أة هى النار بقى هى شديد الطعصب معااه

ياعنى هو زايك لأ دة ممكن يكون أكتر باردة

و أنا بقول أنوا إحنا لاااااااااااااااااازم نفضى المشاكل إلى ما ليهاااااااااااش لاازمة دى يا جماعة

و مشكزرين كتير
http://elhyat.lifeme.net
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : كله الا كده................................................. 956905230

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 6:58 pm

اييييييييييييييييييييية دى يا جمااااااااااااااااعة الخناقات دى كلها متتعملش فى منتدى محترم والردود دى
الكلام دى يتعمل فى الشارع مع بعضكم اذا كان حد من الاعضاء او الزوار
وخصوصا الزاور عيب عيال ومش عيال
حد معترض والله ممكن نتكلم باسلوب احسن من كدة
اييييييييييييييييييية دة
بقى سوق خميس
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
sa7ari marshal

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 7:39 pm

what in the hell is going on

no comment but it is not a kindergarten any more
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 8:00 pm

شكرا على المرور يا كريزى لاف
Mostafa Manchester
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Mostafa Manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 8:13 pm

Thanks for your comment marshal
but who has made this problem
and he who was started the insolence
ohhhhhhhhhhhh
i forgot to tell you that is really a kindergarten and he is the bigg boss of it
thanks for your comment my perferred friend
good by for now
Crazy Love
عضو شغال
عضو شغال
Crazy Love

انثى
المزااج : كله الا كده................................................. 956905230

مُساهمةموضوع: رد: كله الا كده.................................................   كله الا كده................................................. Emptyالأربعاء يوليو 15, 2009 4:24 pm

هتشكرنى على ايييييييييية يا مصطفى
اييييييييييية دة يا خى الكلام دة عمرة ماحصل قبل كدة فى المنتدى
وخصوصا الزاور
انا افضل ان الخصية دى تتسحب
واحد عايز يبقى عضوا اهلا وسهلا
لكن هو مش عايز يبقى عضو يدخل لييييييييية
ويعمل خناقات على الفاضى
ويقولوا كلام مش كويس
قال عيال قال

كله الا كده.................................................
صفحة 1 من اصل 1