منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 

للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل

كاتب الموضوعرسالة
MOHAMMED@ZAMALKAWY
عضو شغال
عضو شغال

ذكر
الجنسيه :
المزااج :

مُساهمةموضوع: للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل   الجمعة يوليو 03, 2009 7:13 pm

مرة فى يوم من الايام انت ايه راجع مثلا من التمرين مدغدغ ومش طايق نفسك اكنك فرن وعرقان بنقط ومش طايق ريحتك السودة ووخدلك لكمية فى وشك طبعا انت عاوز تخش تستحمى وانت مش دارى خالص قلت انا داخل استحمى ودخلت خدت هدومك ودخلت استحمي واتهنيت ومرشت نفسك وبقيت ابيض ومنعنش وفايق بس انت ايه نسيت و مجبتش الفوطة تنشف جبت الهدوم بس نديت حد يجبلك الفوطة راح شخص ناولهالك رحت منشف وخلاص ...ركز وا معايا بعد مافقت افتكرت ان مفيش حد فى لبيت غيرك .................. عاوزة اعرف من كل واحد يدخل حيعمل ايه لو فى الموقف ده اسبكم يلا ........هههههههههههههههههه
the killer
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

ذكر
الجنسيه :
المزااج :

مُساهمةموضوع: رد: للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل   السبت يوليو 04, 2009 7:23 am

بصراحة العمل عمل ربنا احنا نلجا لربنا فى موقف زى ده اصلا الحمام شباكه مينفعش تنط منه لانه فى الدور الرابع ميفضلش قدامك غير انى افتح باب الحمام وزى مانت بتقول فى شخص او حاجة منعرفهاش افتح باب الحمام واجرى على باب البيت واسيبه مفتوح انزل اجيب واحد صحبى من الدور اللى تحتينا عشان يشجعنى وندخل البيت ونشوف فيه ايه واخد مصحف عشان لوشخص مش عادى اعوذ بالله من الشيطان الرجيم عشان كده انا لما بكون فى البيت لوحدى مبفضلش انى اخش الحمام لان الاحتياط واجب وشكرا على الموقف الجميل ده بس تخيل ان الشخص ده اقلد احد اصوات اهل بيتك حيكون ايه تصرفك ومشكور
sa7ari marshal
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل   السبت يوليو 04, 2009 3:59 pm

يا خوانا ياللى برااة  انا الفوطة بتاعتى مش دى هاتولى الفوطة الزرقا ووطوا التليفزيون شويا !!!!ده ايه القرف ده  ولما اطلع عايز اشوف مروحة ولا تكيف ولا شباك مفتوح وشوفوا انا هاعمل فيكو ايه
MOHAMMED@ZAMALKAWY
عضو شغال
عضو شغال

ذكر
الجنسيه :
المزااج :

مُساهمةموضوع: رد: للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل   السبت يوليو 04, 2009 6:23 pm

ههههههههههههههههههههه
اقولكوا على حاجه انت متطلعش من الحام اصلا زاقفل على نفسك جوه وصوت زى الحريم
يالهووووووووووووووووووى الحقووووووووووووووونى
دا احسن وابسط حل
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على مروك كيلر انت ومارشال

للشباب الجرىء قوى القلب نصيحة ماتقراهاش بالليل
صفحة 1 من اصل 1