منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
منتدي الجيــــــــــــــــل الجـــــــــــــــاي
منتدي الجيل الجاي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الجيل الجاي

تعارف شات برامج العاب اغانى افلام غرائب(كل الي نفسك فيه هتلاقيه)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أضحك من غير كسوف ههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
Mina rimon
عضو محترف
عضو محترف
Mina rimon

ذكر
الجنسيه : أضحك من غير كسوف ههههههههههه 193596315
المزااج : أضحك من غير كسوف ههههههههههه 487855006

أضحك من غير كسوف ههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: أضحك من غير كسوف ههههههههههه   أضحك من غير كسوف ههههههههههه Emptyالجمعة أبريل 24, 2009 2:08 am

رة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له وديه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
بعد بحث دام عدة سنوات وقف العالم أمام حشد كبير من الناس ومن بينهم علماء العالم :وأخيراً وبعدعدة سنوات إليكم ما توصلت إليه وضع العالم على منضدة أمامه عنكبوتاً ثم قال للعنكبوت : امش للأمام خطوتين ،ففعل العنكبوت ثم قال :ارجع للخلف خطوتين ، ففعل العنكبوت ذلك ثم أخذ العنكبوت وخلع يديه ورجليه كلها ، ثم وضعها على المنضدة مرة أخرى وقل : امش للأمام خطوتين ،فلم يفعل العنكبوت ثم قال مرة أخرى : امش للخلف خطوتين ،فلم يفعل ذلك أيضاً وهنا نظر العالم للجمهور بكل ثقة وافتخار وقال :أرأيتم ذلك ،هذا ما توصلت إليه ،بأن العنكبوت إذا فقد أرجله يفقد حاسة السمع
مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس والتانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان النهارده الاحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واحد اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

أضحك من غير كسوف ههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من غير كسوف
» اطول كسوف للشمس في القرن الحادي والعشرين يذهل الملايين
» ادخل وقولى رايك ههههههههههه
» ديكورات رومانسيه......ههههههههههه رايكو
» تعالو نشوف السكرانين دول عملو ههههههههههه